2"б" сыныбында "Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы білім алушылардың белсенділігін арттыруға болады ма?" зерттеу сұрағы аясында » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » 2"б" сыныбында "Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы білім алушылардың белсенділігін арттыруға болады ма?" зерттеу сұрағы аясында
14
наурыз
2025

2"б" сыныбында "Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы білім алушылардың белсенділігін арттыруға болады ма?" зерттеу сұрағы аясында

14.03.2025ж N5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясының 2"б" сыныбында "Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы білім алушылардың белсенділігін арттыруға  болады ма?" зерттеу сұрағы аясында  2 "Б" сынып жетекшісі А.Қайралапова  математика пәнінен "Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер" тақырыбында екінші  зерттеу сабағын өткізді. Сабақ барысында білім алушылардың белсенділігін арттыруға бағытталған жас ерекшеліктеріне сай "Орында, ойлан, есте сақта",  "Құпия код", "Кім шапшаң?" әдіс - тәсілдерді және "Toy theater" платформасын қолданды. "Зерттеу жүргіз" айдарында оқушылар екі амалмен берілген санды өрнектегі амалдардың мәнін тауып, талдау жасап, өз болжамын айтты. "Дұрыс, бұрыс" ойыны арқылы  кері байланыс жүргізілді. "Wordwall" палатформасының тапсырмалары арқылы сабақты қорытты. Топ модераторы: М.Бекасилова

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив