«Креативті педагог: инновациялық шешімдер» тақырыбында педагогтермен коучинг » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » «Креативті педагог: инновациялық шешімдер» тақырыбында педагогтермен коучинг
17
қаңтар
2025

«Креативті педагог: инновациялық шешімдер» тақырыбында педагогтермен коучинг

2025 жылдың 17 қаңтарында №5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясында «Креативті педагог: инновациялық шешімдер» тақырыбында педагогтермен коучинг өткізілді. Коучинг барысында 4 топқа  «Креативті педагогтің моделін құрастыру», «Педагогтің жетістікке жетуіне кедергі болатын мәселелер мен  себептер», «Креативті педагогтің моделін жасау», «Педагог пен оқушы арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыру жолдары» тақырыбында тапсырмалар берілді. Педагогтер өз жұмыстарын әртүрлі  ойлармен   қорғап шықты. Сондай–ақ, ұтымды ойлар мен ұсыныстар айтылды. «Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр – сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді» деп К.Д.Ушинский айтқандай педагогтің педагог болып қалыптасуы   педагогикалық әдеп болып табылатыны түсіндірілді.  

       Жауапты: педагогикалық әдеп жөніндегі  кеңес төрайымы Г.Наушабаева, директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары Р.Бабижанова


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив