Оқушы айдары «Кітап-адам жанының айнасы» » ОШГ№5 Акарал
амбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«№5 Ақарал жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54484
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54484
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » Оқушы айдары «Кітап-адам жанының айнасы»
19
желтоқсан
2024

Оқушы айдары «Кітап-адам жанының айнасы»

19.12.2024 жылы эксперименталды алаң жоспарына сәйкес «Оқушы айдары» бағдарламасының жас журналистері Талғат Нұрсауле мен Жұман Зерделім Меркі аудандық кітапхана орталығына саяхат ұйымдастырды. Мақсаты: Мектеп оқушыларын кітап оқуға деген қызығушылығын аша отырып, кітапхананың қоғамдағы рөлі туралы ақпаратпен бөлісу болып табылды. Жас журналистердің сұхбатында Меркі аудандық орталықтандырылған кітапхана жүйесінің әдіскері Шакарова Нағима Айтқалиқызы және библиография бөлімінің кітапханашысы Әли Гүлзира Тілеужанқызы кітап адам баласының сан ғасырлық ақыл-ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын сандығы екені туралы ойын білдіріп, жас оқырмандарға кітап таңдап, талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсерді өмір қажетіне жарата білу - әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғы шарттардың біріне тоқталды. Сұхбат соңында кітапханашылар жас журналистерге алдағы жоспарларына сәттілік тілей отырып, алғыстарын білдірді.Ұйымдастырушылар эксперименталды алаң мүшелері.
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив